Předmluva

Ahoj, já jsem Barborka! A jak se jmenuješ Ty? Byl jsi už někdy v cizině? Já teď pojedu do Áčka. Do tajemné země Áčka. A Ty máš tu šanci jet se mnou! Do kolikáté chodíš třídy? Nechodíš ještě do školky? Kolik Ti je let? Mně je devět, chodím do čtvrté třídy. Vypadl Ti už někdy zub? Mně čerstvě, dneska. Máš sestru nebo bratra? Já jednu sestru a jednoho bratra. Jaká je Tvá oblíbená barva? Moje modrá. Jaké je Tvé oblíbené číslo? Moje deset, sedm a dva. Umíš anglicky? Já trošku. Jestli se nudíš, vydrž to ještě chvilku. Balit se bez Tebe nezačnu. A před tím Tě potřebuji dobře znát, jestli budeme dobří kamarádi. Kolik maš kamarádů? Já  hóooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodně.Vidíš to dlouhé slovo? Jestli ne, zajdi si na oční. Slyšíš mě? Jestli ne, zajdi si na ušní. A jistli na narozeniny neucítíš čokoládový dort, tak na nosní. A abychom měli celé to ORL, tak si  běž nechat vytrhnout krční mandle. A chceš mít zkontrolovanou celou hlavu? Tak běž za zubařem! Čím chceš být, až budeš velká/velký? U mě, očekávám, že to víš. Baví mě vymýšlet si vlastní příběhy. Kdo chce zažít dobrodružství, hurá jdem se sbalit!!!!!!!!!!

 (Příběhy budou vycházet po kapitolách každou neděli. Kdybych nemohla, napíšu.) 


 


Komentáře

  1. Těším se na první kapitolu, Justýnko :) Mamka

    OdpovědětVymazat
  2. V reakci na obdrženou SMS jsem se sem hned nahrnul. Tak Justy: Ať Ti to jde "od ruky"! Milan

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Justýnko, těším se na tvůj příběh. Ať máš pořád spoustu dobrých nápadů, držím palce. Babička Milena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Justýnko, už se těším, až vydáš tu knížku, určitě si ji koupím. Brácha Ondra

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sen

Letiště a let