Letiště a let

 yky odEMYKY! Ahoj, musíme si pospíšit. Takže, chcete jet vlakem, lodí, nebo letět

letadlem? Letět? Dobrá... Jdeme. Tak jsme tady. Nejdřív si pojďme zvážit zavazadla.

Dobrý den. Mám o kilo navíc? Dobrá, já si taky vezmu jen sedm tepláků. Jdeme dál.

Dobrý den. Tady máme dělat co? Ukázat pasy? Já si ho nechala doma! Počkejte, hned

jsem zpátky. Tak. Tady ho mám. Tady si musíme koupit letenky. Cože, ty nemáš

peníze?! Tak to Ti ji budu muset koupit. Vidíte? Naše letadlo má spoždění. Můžeme si zajít do kavárny na kakao a nějaký zákusek! Já si dám domácí větrník. Ty si dáš co? Taky domácí větrník? Mají ho výborný. A taky doporučuji makronky. Mají čokoládový a citronový. Vyrábějí také různé polevy a zdobí je jimi. Mňam! Oni jim přibyli medovníky! Tak to si dám kus medovníku. Nevíte, proč tam venku všichni utíkají? Že zemětřesení? Asi to tak bude. Ne! voda! A já neumím plavat! Jé, já najednou plavu! To je zvláštní... Když mi hrozí nebezpečí, tak to, co potřebuju najednou umí... Pomóóóc! Žralóóóók! Rychle! Plavte! AÚÚ! on mě kousl! Rychle! Plavte k letadlu! Už jsme tam měli být! Mně uplaval pas! A co vám? Nejste na tom o dost lépe, viď? Už tam skoro jsme! Hlavně nepropadejte panice! A jsme tady! Rychle se doplazte nahoru a ukažte letenky! Pokud je máte. Jestli ne, tak tam musíte plavat zpátkýý! Ten žralok nás pronásledoval! Rychle nahoru! Rychle! Uf. Jsme tu všichni. Tady je má jízdenka a přeji vodní den. Áách! Tady je krásně. Teplo. Sucho. Jídlo. Sladskosti. Prostě labůžo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Jé éé é! T o se str   aš n   ě     kyyyy     ma cíííííííííííííííííííííííííííííííííí!  ÚÚÚÚf! To bylo něco! Jééé! Už tu jsou s vozíkem! Já si teda něco koupím. Júúúúúúúúú!  Oni mají věci z tý kavárny! tak to si vezmu ten medovník, co jsem tam musela nechat, makronky, větrník a kakao. Mňam........ Hmmmm......... To jsou dobroty..... Hmmmmmmmm...........            
CHRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR,CHRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR,CHRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, CHRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, CHRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, CHRRRRRRRRRRRRRRRRRR, CHRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR................................................. co se děje?! Že strašně chrápu? To vím, nevšímejte si toho. CHRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, CHRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR...........................................................................................................................................................................................................

Komentáře

  1. Jakože to s tou potopou byl vlastně sen? Nebo spánek po dobrém jídle? To jsem tedy zvědavá, jak se to bude vyvíjet dál, až v neděli vyjde pokračování.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sen

Předmluva